11 dic 2012

Kukudrulo


  • Dividimos a cancha e duas partes iguais separadas por unha liña mediana
  • Un alumno que  chamaremos kukudrulo, se situa na liña mediana apandando encuanto os demais se preparan nun dos lados da cancha para tentar pasar sen seren apañados.
  • Á voz de "Xa" dun árbitro, os xogadores tentarán pasar a liña dunha media cancha á outra tentando que o kukudrulo non os agarre ou os toque. 
  • O kukudrulo ou apandador non poderá apañar os xogadores que crucen a liña mediana fora desta. Terá que estar sempre acima dela sen se poder sair nen para adiante nen para atrás, só podendo correr para a sua esquerda e para a sua direita sen deixar de pisar a raia.
  • Os que sexan tocados ou agarrados irán para a liña mediana como kukudrulos tentando á sua vez apañar o maior número de xogadores que podan cando estes se pasen pola liña mediana.
  • As pasadas dos xogadores serán todas de vez  non podendo comezar unha nova pasada até que o total dos xogadores teña pasado ou teñan sido agarrados.  
  • O árbitro non poderá anunciar una nova pasaxe até o momento en que teñan pasado todos os xogadores ou teñan sido apañados.
  • Ao final, o xogador que fique por ser apañado será o que gañe e este xogará o seguinto xogo como árbitro.